نمونه سوالات و آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

نمونه سوالات و آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رایگان سوال آموزش پرورش, دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش, دانلود سوالات استخدامی رایگان آموزش و پرورش, سوالات استخدامی آموزش پرورش, نمونه سوالات رایگان استخدامی آموزش و پرورش.

نمونه سوالات استخدامی “ها”با جواب , نمونه سوالات استخدامی “ها”با پاسخ , نمونه سوالات استخدامی “ها”با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی “ها”بهمراه پاسخنامه،نمونه سوالات استخدامی “ها” + پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی “ها”,دانلود نمونه سوالات استخدامی “ها”رایگان, نمونه سوالات استخدامی “ها”, نمونه سوالات استخدامی “ها”, نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”, دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”, دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”,نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”با پاسخ ,نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”با پاسخنامه ,نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”بهمراه پاسخنامه, نمونه سوالات آزمون استخدامی “ها”+پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی “ها”,نمونه سوال استخدامی “ها”با جواب .نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “ها”+پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود رایگان نمونه سوال نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود نمونه سوال استخدامی “ها”, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی “ها”,نمونه سوال استخدامی “ها”با جواب .نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “ها”+پاسخنامه استخدامی “ها”,نمونه سوال استخدامی “ها”با جواب .نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی “ها”با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “ها”+پاسخنامه ,

دانلود سوالات استخدام آموزش و پرورش،
دانلود رایگان سوالات آموزش و پرورش،
جدیدترین سوالات استخدامی آموزش و پرورش،،
بروزترین سوالات استخدامی آموزش و پرورش،
دانلود رایگان سوالات استخدامی،
دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 94،
سوالات استخدامی 94،
اخبار استخدامی آموزش و پرورش،
آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش،
دانلود سوالات عمومی استخدام آموزش و پرورش،
بروزترین سوالات استخدام آموزش و پرورش 94،



بایگانی
کلمات کلیدی

دانلود سوالات عمومی استخدام آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدام آموزش و پرورش

دانلود رایگان سوالات آموزش و پرورش

جدیدترین سوالات استخدامی آموزش و پرورش

بروزترین سوالات استخدامی آموزش و پرورش

بروزترین سوالات استخدام آموزش و پرورش 94

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 94

استخدام آموزش و پرورش

اخبار استخدامی آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدام

آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش

سوالات استخدامی 94

دانلود رایگان سوالات استخدامی

استخدام

منابع ازمون استخدام اموزش پرورش 1394

منابع ازمون استخدام اموزش پرورش

اخبار استخدام

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش

آزمون فراگیر سازمان سنجش آموزش کشور

سهمیه‌های مربوطه برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

چه افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۳۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

خبرگزاری فارس : به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته  ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی شاهد بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ باشیم.


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع استیضاح، تصریح کرد: رأی اعتماد مجدد نمایندگان به بنده تکلیف ما را مضاعف کرده است تا با تعهدات گذشته و قدرت مضاعف راه رفته را ادامه دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۶
مهدی عبداللهی

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش :معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت:اگهی استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی بعد از ظهر روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل استان ها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکیمیلی فرهنگیان اظهارکرد: امیدواریم با کمک همکاران در استان ها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه های پزشکی بهتر نسبت به سال ۹۳ داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استان ها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استان ها واریز می شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۱
مهدی عبداللهی

تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای در مراحل نهایی

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پاسخ به فارس، آخرین مراحل تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کورش پرند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امروز در آغاز هفته مهارت، نشستی با خبرنگاران برگزار و برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۲
مهدی عبداللهی

خبرگزاری مهر : متولی برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو آموزش و پرورش مشخص نیست و تا کنون با سازمان سنجش و آموزش کشور و حتی با مرکز سنجش آموزش و پرورش در این باره هماهنگی نشده است.


وزیر آموزش و پرورش در هفتم اردیبهشت از دریافت مجوز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد اما هیچ جزییاتی از آن زمان برای برگزاری آزمون مذکور منتشر نشده است. البته وعده هایی از انتشار اطلاعیه و جزییات از سوی وزیر و دیگر مسوولان وزارت آموزش و پروش داده شده که هیچ کدام عملی نشده است و همچنان وضعیت برگزاری آزمون استخدامی در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی به سر می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۶
مهدی عبداللهی

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش : وزیر آموزش و پرورش، اولویت اول را ساماندهی و سازماندهی نیروی انسان عنوان کرد و گفت: استفاده حداکثری از نیروی انسانی در ساماندهی یک تکلیف است.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، دکتر علی اصغر فانی صبح امروز در نشست مشترک شورای معانین و مدیران کل استان ها ، مهر ماه ۹۴ را حساس ترین مهر بعد از انقلاب عنوان و اظهارکرد: مهر ماه ۹۴ اولین شروع سال تحصیلی است که نظام ۳-۳-۶ همه ی دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را در بر می گیرد.
وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به این که در سال تحصیلی جدید ، کلاس اول در پایه متوسطه دوم وجود ندارد، تصریح کرد: در متوسطه دوم یک پایه کاهش می یابد و فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و نیروی انسانی به اندازه یک پایه آزاد می شود و این موضوع باید به طور منطقی و اصولی ساماندهی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۳
مهدی عبداللهی

خبرگزاری مهر : رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: آموزش و پرورش نامه‌ای برای برآورد هزینه اجرای آزمون استخدامی پنج هزار نیرو به ما ارسال کرده است، اما آموزش و پرورش رسما تقاضای همکاری در برگزاری آزمون نداشته است.ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هماهنگی آموزش و پرورش با سازمان سنجش برای برگزاری آزمون استخدامی پنج هزار نیرو در این وزارتخانه، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نامه‌ای برای سازمان سنجش درباره هزینه‌های برگزاری آزمون و مواد آن ارسال کرده است.
وی افزود: اما هنوز آموزش و پرورش به صورت رسمی مکاتبه ای با سازمان سنجش مبنی بر تقاضای همکاری در برگزاری آزمون نداشته است.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور تصریح کرد: رسماً وارد فاز اجرایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نشده‌ایم و ارسال نامه از سوی این وزارتخانه درباره هزینه ها و مواد آزمون دلیل بر همکاری نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۳
مهدی عبداللهی
یک کاربر ایرانی ایستاگرام به مناسبت توافق هسته ای ایران و غرب متن زیر را همراه با عکس مونتاژی از خود و باراک اوباما منتشر کرد:

دیشب بعد از توافق اولین نیمروى من و باراک من واقعا فکر نمیکردم حسین انقد کول و باحال و هِرّ و کِرّ ى باشه/فرشید کله گنده!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۵
مهدی عبداللهی
چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ

آخرین جزئیات استخدام آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی صفدری معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در پاسخ به این سوال فارس آخرین وضعیت استخدام‌های آموزش و پرورش چیست، تصریح کرد: هنوز زمان قطعی مشخص نیست و با وزیر آموزش و پرورش هماهنگ شده تا متناسب با مقطع تحصیلی آینده تصمیم‌گیری شود.
معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت گفت: تا پایان هفته دستورالعمل مربوط به استخدام آموزش و پرورش نهایی می‌شود و احتمالاً‌ آزمون آن در شهریور ماه برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در مورد استخدام ۸ هزار نفر در دولت بیان داشت: این موضوع به تدریج در حال انجام است و از اول امسال بر اساس آمار و اطلاعاتی که استان‌ها ارائه داده‌اند، افراد به تدریج وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.
صفدری با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی این استخدام‌ها در حال انجام است، افزود: مباحث مربوط به کارآموزی و فرآیند جذب آنها انجام می‌شود و بودجه آن نیز تامین شده است.
وی در پاسخ به این سوال فارس که آیا درخواست جدیدی استخدام از سوی دستگاه‌ها وجود دارد عنوان کرد:‌ دستگاه‌های جدیدی پیشنهادات خود را ارائه داده‌اند و این مباحث در حال بررسی است و رویکرد استخدام و جذب بر اساس پست‌های تخصصی و ستادی خواهد بود البته چارچوبی برای این مباحث تعیین شده که سند برنامه نیروی انسانی خود را به سازمان ارائه کنند تا نقطه تعادل عرضه و تقاضای نیروی انسانی مشخص شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۵
مهدی عبداللهی

خبرگزاری ایسنا : یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش سریعتر نسبت به تعیین تکلیف و برگزاری آزمون استخدامی اقدام کند.قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: دو زمان برای برگزاری آزمون استخدامی وجود داشت یکی در تابستان و دیگر در آبان ماه ، البته اگر آزمون در آبان ماه برگزار شود قطعا به درد سال تحصیلی نمی خورد ضمن این که در صورت پذیرش این افراد باید در دانشگاه فرهنگیان برای مدت یکسال آموزش ببینند.
این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که با این شرایط آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه می شود، افزود: در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در سال ۹۳ بازنشسته شدند و به ۱۵ هزار نفر نیروی جدید نیاز است اما وقتی مجوز وجود نداشته باشد به طور کلی با ۴۰ هزار کمبود نیرو مواجه خواهیم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۴
مهدی عبداللهی

خبرگزاری ایلنا : علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و زمان دقیق برگزاری آن گفت: فکر می‌کنم؛ حداکثر تا پایان این هفته بتوانیم، اطلاعات دقیق‌تری که به آن بتوان اتکا کرد را در اختیار دوستان قرار دهیم و به صورت رسمی اعلام کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ما شبانه‌روز دنبال هماهنگی‌های لازم هستیم، ادامه داد: چون به هر حال بخشی از این آزمون در معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری دنبال می‌شود و مجوز را این بخش صادر کرده و به طبع باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.
فانی با بیان اینکه هماهنگی‌های داخل وزارت آموزش و پرورش کاملا انجام شده است و مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌هایی که انجام دادم و گزارشی که دریافت کردم، قول آخر این هفته را برای اعلام جزییات آزمون استخدامی گرفتم.






وی در ادامه اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی برگزاری آزمون، محتوای آزمون، سرفصل‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در این زمان مشخص خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چقدر زمان اعلام شده برای بیان محتوای آزمون دقیق و حساب شده است، گفت: این طور که به ما قول دادند تا پایان هفته اعلام می‌شود؛ به هر حال ما پیشنهاداتمان را دادیم و باید به تایید معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری برسد و به محض تایید شدن جزییات را اعلام خواهیم کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۶
مهدی عبداللهی